Syöpäpotilas, ilmoita meille havaintosi PPSHP:n alueen syöpätatautien hoitopolun kehittämistarpeista!

Oletko havainnut kehittämistarpeita syöpätautien hoitopolulla Pohjois-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin (PPSHP) alueella?

Oulun yliopistollisesta sairaalasta rakennetaan uutta älykästä tulevaisuuden sairaalaa. Älykkään sairaalan toimintaan liittyy havaittujen kehitystarpeiden mukainen jatkuva, ketterä uudistuminen. Esimerkiksi tiukentuneilla resursseilla toimiminen tuottaa haasteita eri hoitopoluilla. Näistä haasteista paras tieto on palveluja saavilla asiakkaille ja niitä toteuttavalla henkilökunnalla.

Keräämme nyt syöpäpotilaiden havaintoja kehittämistarpeista syöpätautien hoitopolulla. Kehittämistarpeet voivat liittyä mihin tahansa hoitopolun vaiheeseen, aina perusterveydenhuollosta vertaistukeen ja yhdistyksemme palvelujen piiriin ohjaamiseen. Kehittämistarve voi olla suuri tai pieni – kaikki kehittämistarpeet kannattaa kirjata ylös! Älä ole turhaa huolissasi kehittämisehdotuksen puutteista tai keskeneräisyydestä, sillä sitä voidaan jatkotyöstää seuraavissa vaiheissa.

POPsote-hanke, OYS, Oulun yliopisto, Oulun kaupunki ja Roche käyttävät kyselyn vastauksia kartoittaakseen hoitopolkuihin liittyviä kehittämistarpeita ja niihin kehitettäviä ratkaisuja tavoitteenaan parantaa asiakkaiden hoitoa.

Lyhyeen kyselyyn pääset vastaamaan oheisesta linkistä https://link.webropolsurveys.com/S/EF9A402B871D4707

Vastaukset annetaan nimettöminä ja vastausaikaa on 30.5.2022 saakka.