Liity jäseneksi

Hienoa, että haluat liittyä Pohjois-Suomen Syöpäyhdistyksen jäseneksi. Jäsenenämme olet osa suurempaa kokonaisuutta; yhdistyksellä on aktiivista paikallisosastotoimintaa, johon olet tervetullut mukaan. Pohjois-Suomen Syöpäyhdistys on osa Syöpäjärjestöjä, johon kuuluu 12 alueellista syöpäyhdistystä ja kuusi valtakunnallista potilasjärjestöä. Jäsenjärjestöt ovat itsenäisiä organisaatioita, jotka noudattavat Syöpäjärjestöjen yhteisesti sopimia arvoja ja toimintaperiaatteita. Kaikki halukkaat voivat liittyä jäseniksemme. Jokainen jäsen on meille tärkeä ja arvokas, ja jokainen jäsen on osaltaan mahdollistamassa yhdistyksemme toimintaa.

Voit liittyä jäseneksi täyttämällä tämän lomakkeen. Vuonna 2024 jäsenmaksu on 25 euroa.
Tutustu jäsenetuihin

Voit liittyä jäseneksi myös puhelimitse tai sähköpostilla. Lisätietoa saat toimistostamme palvelusihteeriltä.

Liity jäseneksi

Yritysjäsenet – Yhteisen asian puolesta

Myös yritykset voivat olla mukana syövänvastaisessa työssä Pohjois-Suomessa liittymällä yritystukijäseneksi. Vuosimaksu alkaen 150 euroa.

Lisätietoja saat yhdistyksemme toiminnanjohtajalta.