Oulun vertaistukiryhmät

Oulussa järjestetään useita vertaistukiryhmiä miehille ja naisille. Koronaviruksen vuoksi kaikki vertaistukiryhmät on peruttu keväältä 2020!

Eturauhassyöpään sairastuneiden miesten vertaisryhmä

Avoin ryhmä, johon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Ryhmässä keskustellaan vapaasti sairaudesta ja kokemuksista sairastumisesta, mutta myös muista kulloisellakin hetkellä tärkeistä asioista. Kokoontuminen ja sairaus yhdistävät, vaikka kaikkien kohdalla sairaus ja hoidot eivät olisikaan samanlaisia. Ryhmässä käy välillä myös asiantuntijoita eri aloilta, kuten urologi ja seksuaaliterapeutti.

Ryhmän kokoontumispaikkana on yhdistyksen toimisto osoitteessa Rautatienkatu 22 B 13 Oulu.

Syyskauden 2020 tapaamiset 27.8., 24.9., 29.10., 26.11. ja 17.12.

Ryhmän vetäjänä toimii tukihenkilö Osmo Lassi, puh. 044 343 6566.

Elämässä kiinni -vertaistukiryhmä

Tarkoitettu kroonista syöpää sairastaville. Kokoontumiset klo xx yhdistyksen toimistolla, Rautatienkatu 22 B 13. Ryhmästä tiedustelut ja ilmoittautumiset neuvontahoitajalle.

Myeloomaa sairastavien vertaisryhmä

Tule keskustelemaan kahvikupposen ääreen samassa elämäntilanteessa olevien kanssa. Tapaamiset xx klo xx yhdistyksen toimistolla. Ryhmään ei tarvitse ilmoittautua.

Lisätietoja yhdistyksen neuvontahoitajalta tai ryhmän vetäjältä, vertaistukihenkilö Anne Vaaralalta puh. 040 524 1614.

Rintasyövän sairastaneiden naisten ryhmä Tervasiskot

Rintasyövän sairastaneiden naisten avoin vertaisryhmä. Ryhmän tavoitteena on tunnetilojen, kokemusten ja tiedon jakaminen vertaistuen kautta. Ryhmään ei tarvitse ilmoittautua, jokainen on tervetullut!

Kevätkauden 2020 tapaamiset  peruttu .

Lisätietoja antaa ryhmän vetäjä Ritva Horneman, puh. 050 4854 232, rhornema(at)hotmail.com

Kevätkauden 2020 vesijumppa peruttu:

Caritaksen I kerroksen saunatiloihin pääsee klo xx ja ohjatut jumpat alkavat klo xx. Jumpan kesto 45 min, jonka jälkeen vielä puoli tuntia aikaa saunoa. Hinta 5 euroa per kerta.

Lisätietoja vesijumpan koordinoijalta Sinikka Nissilältä, sinikka.nissila(at)gmail.com, puh. 050 386 5206.

Syöpään sairastuneiden vertaisryhmä

Oletko sairastunut syöpään? Oletko juuri saanut diagnoosin, oletko käynyt kirurgisessa toimenpiteessä, kuljetko syöpähoidoissa?

Hiljattain syöpään sairastuneiden vertaisryhmä kokoontuu keskiviikkona xx klo xx  Pohjois-Suomen Syöpäyhdistyksen tiloissa, Rautatienkatu 22 B 13. Ryhmään ei tarvitse ilmoittautua. Tervetuloa!

Lisätietoja ryhmästä antaa yhdistyksen neuvontahoitaja.