Oulun vertaistukiryhmät

Oulussa järjestetään useita vertaistukiryhmiä miehille ja naisille.

Eturauhassyövän sairastaneiden miesten vertaisryhmä

Avoin ryhmä, johon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Ryhmässä keskustellaan vapaasti sairaudesta ja kokemuksista sairastumisesta, mutta myös muista kulloisellakin hetkellä tärkeistä asioista. Kokoontuminen ja sairaus yhdistävät, vaikka kaikkien kohdalla sairaus ja hoidot eivät olisikaan samanlaisia. Ryhmässä käy välillä myös asiantuntijoita eri aloilta, kuten urologi ja seksuaaliterapeutti.

Ryhmän vetäjänä toimii tukihenkilö Osmo Lassi, puh. 044 343 6566. Ryhmän kokoontumispaikkana on yhdistyksen toimisto osoitteessa Rautatienkatu 22 B 13 Oulu.

Syyskauden 2017 tapaamiset:

Torstai 31.8.2017 klo 17.30
Torstai 28.9.2017 klo 17.30
Torstai 26.10.2017 klo 17.30
Torstai 23.11.2017 klo 17.30
Torstai 14.12.2017 klo 17.30

Tervetuloa!

Tiedustelut: neuvontahoitaja tai Osmo Lassi 044 343 6566.

Elämässä kiinni vertaistukiryhmä

Oulun alueella palliatiivisessa hoidossa oleville syöpäpotilaille. Ryhmän ohjaajana toimii psykologi Teija Jokipii.

Ryhmä kokoontuu n. 3 vk:n välein.

Jos kiinnostuit, kysy lisää yhdistyksen neuvontahoitajalta.

Rintasyöpäryhmä Tervasiskot

Rintasyövän sairastaneiden naisten avoin vertaisryhmä. Ryhmän tavoitteena on tunnetilojen, kokemusten ja tiedon jakaminen. Mielekäs tekeminen ja yhdessä virkistäytyminen sekä vertaistuen kautta tutustuminen ryhmäläisiin ja jopa ystävystyminen. Jokainen on ryhmään tervetullut.

Tervasiskojen tapaamiset syyskaudella 2017:
Tiistai 22.8. klo 17.00-19.30,  Villa Toivossa, Hietasaari, Kaljaasintie 6, Oulu
Tiistai 26.9., 24.10,.,21.11., ja 5.12. klo 17.30.19.30 yhdistyksen Oulun toimistolla, Rautatienkatu 22 B 13.

Lisätietoja antaa ryhmän vetäjä Ritva Horneman, puh. 050 4854 232, rhornema(at)hotmail.com

Tervasiskojen oman vesijumpan tapaamiset syksyllä 2017:
Tiistai 5.9., 19.9., 3.10., 17.10., 31.10., 14.11., 28.11. ja 12.12.

Caritaksen I kerroksen saunatiloihin pääsee klo 17.00 ja ohjatut jumpat alkavat klo 17.15. Jumpan kesto 45 min, jonka jälkeen vielä puoli tuntia aikaa saunoa.
Hinta 6 euroa per kerta

Lisätietoja vesijumpan koordinoijalta Sinikka Nissilältä, sinikka.nissila(at)gmail.com, puh. 050 386 5206.