Kajaanin osasto

Kajaanin osasto kokoontuu kerran kuukaudessa. Koronavirus huomioidaan osaston toiminnassa, voit kysyä tarkempia tietoja toiminnasta osaston vetäjältä.

Kokoonnumme kerran kuukaudessa aina kuukauden viimeinen torstai. Ilmoitamme tapaamisista Koti-Kajaanin järjestöpalstalla edellisen viikon keskiviikon lehdessä.

Seuraa meitä Facebookissa!

Kajaanin rovastikunnan kirkkopyhä

Kajaanin rovastikunta on järjestänyt vuosittain syöpäpotilaille yhteisen kirkkopyhän. Koronan vuoksi tämän vuoden kirkkopyhä järjestetään etänä. Järjestelyvuorossa oleva Sotkamon seurakunta on ilmoittanut, että sen jumalanpalvelus striimataan sunnuntaina 25.10.2020 klo 10.00 alkaen. Striimaus on nähtävissä seurakunnan Facebook-sivulla osoitteessa: https://www.facebook.com/sotkamonseurakunta

Lähetystä voi seurata myös kirjautumatta ja jumalanpalvelus on nähtävissä vielä kahden viikon ajan lähetyspäivämäärästä

Vertaistuki-illat

Vertaistuki-illat Kajaanin perhekeskuksessa kuukauden ensimmäisenä torstaina. Nämä tapaamiset ovat vielä toistaiseksi tauolla.

Liikuntaryhmät

Kuntosali- ja vesiliikuntavuorot tiistaisin klo 15.00 ja sen jälkeen vesijumppa/-juoksu klo 16.15, Kajaanin Kaukaveden vesiliikuntakeskuksessa, Jokikatu 5. Ryhmäpukeutumistila naisten puolella varattu osaston käyttöön ko. ajaksi. Voit osallistua molempiin tai vain toiseen.

Tervetuloa mukaan, mutta vain terveenä!

Keilailu torstaisin alkaen xx.x.xx  klo xx, Kajaanin keilahallilla, varaa aika Pekalta puh. 045 202 4914.