Kajaanin osasto

Kajaanin osasto kokoontuu kerran kuukaudessa. Koronavirus huomioidaan osaston toiminnassa, voit kysyä tarkempia tietoja toiminnasta osaston vetäjältä.

Kajaanin osaston puheenjohtaja Ritva Heikura,
puh. 041 3097111, ritu.heikura(at)gmail.com

Kokoonnumme kerran kuukaudessa aina kuukauden viimeinen torstai. Ilmoitamme tapaamisista Koti-Kajaanin järjestöpalstalla edellisen viikon keskiviikon lehdessä.

Seuraa meitä Facebookissa!

Syksyn ensimmäinen kokoontuminen

Tiistaina 1.9.2020 klo 16.30 Sokos Hotelli Valjuksen kokoustiloissa. Vaihdetaan kuulumisia ja käydään läpi osaston syksyn toimintaa. Tarjolla kaffia ja suolaista/makeaa huikopalaa. Ilmoittautumiset Ritvalle numeroon 041 309 7111, (soitto tai tekstiviesti) 30.8. klo 20 mennessä.  Lämpimästi tervetuloa!

Vertaistuki-illat

Vertaistuki-illat Kajaanin perhekeskuksessa kuukauden ensimmäisenä torstaina. Nämä tapaamiset ovat vielä toistaiseksi tauolla.

Liikuntaryhmät

Kuntosali- ja vesiliikuntavuorot tiistaisin alkaen x.x.xx klo xx ja sen jälkeen vesijumppa/-juoksu klo xx.xx, Kajaanin Kaukaveden vesiliikuntakeskuksessa, Jokikatu 5. Ryhmäpukeutumistila naisten puolella varattu osaston käyttöön ko. ajaksi.

Keilailu torstaisin alkaen xx.x.xx  klo xx, Kajaanin keilahallilla, varaa aika Pekalta puh. 045 202 4914.