Kuivaniemen osasto

Kuivaniemen osasto kokoontuu kerran kuussa. Koronavirus huomioidaan osaston toiminnassa, voit kysyä tarkempia tietoja toiminnasta osaston vetäjältä.

Puheenjohtaja Kaarina Karhu

Tervetuloa mukaan toimintaamme!

• 2.5. klo 17.00 kokoonnutaan kevätkauden viimeiseen tapaamiseen Vatungin kodalla kahvittelun ja makkaranpaiston merkeissä (huomio: paikka vaihtunut Vatungin kodalle).
  • 11.5. klo 18.00 Vanhustentalon kerhohuoneella Syöpään sairastuneiden miesten vertaistukiryhmä. Mies, jos olet sairastanut tai sairastat syöpää, tule mukaan uuteen vertaistukiryhmään! Kokoonnumme ensimmäistä kertaa keskustelemaan ja suunnittelemaan. Kyseessä on avoin ryhmä, johon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Ryhmässä keskustellaan vapaasti sairaudesta ja kokemuksista sairastumisesta, mutta myös muista kulloisellakin hetkellä tärkeistä asioista. Kokoontuminen ja sairaus yhdistävät, vaikka kaikkien kohdalla sairaus ja hoidot eivät olisikaan samanlaisia.Ensimmäisellä kerralla ryhmässä on mukana Oulussa eturauhassyöpään sairastuneiden miesten ryhmää vetävä Osmo Lassi. Lisätietoja ryhmästä antavat Kaarina 040 413 2486 ja Arja 040 722 8409. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Osasto ilmoittelee järjestämistään tapahtumista kunnan ilmoitustaululla ja kauppojen ilmoitustauluilla.

Mitä osasto tekee?

• kutsuu eri alojen asiantuntijoita luennoimaan kerhotapaamisiin
  • ohjaa potilaita ja läheisiä yhdistyksen järjestämille sopeutumisvalmennuskursseille
  • tarjoaa syöpään sairastuneelle mahdollisuuden hierontaan, kampaamokäyntiin tai jalkahoitoon 1 kerta/vuosi
  • tukee rintasyöpäpotilasta proteesirintaliivien hankinnassa
  • kannustaa väestöä vastuullisempaan käyttäytymiseen edistämällä terveyttä
  • tarjoaa mukavan porukan, jossa on mahdollisuus keskustella ajankohtaisista asioista, kahvitella ja nauttia yhdessäolosta
  • pitää lauluiltoja ja tekee konserttimatkoja
  • järjestää myyjäisiä ja osallistuu yhdistyksen keräyksiin sekä arvanmyyntiin
  • tekee lahjoituksia syöpäpotilaille ja hoivakodille ym.

Osaston rahoitus koostuu keräyksistä ja muista lahjoituksista.

Osasto on tarkoitettu syöpäpotilaille, omaisille ja kaikille asiasta kiinnostuneille. Tule mukaan ja tuo tuttavasikin!

Lisätietoja antavat:
Kaarina, p. 040 413 2486