Siirry suoraan sisältöön

Kuivaniemen osasto

Kuivaniemen osasto kokoontuu kerran kuussa.

Puheenjohtaja Kaarina Karhu
p. 040 413 2486

mikko.a.karhu(at)gmail.com

Sihteeri Arja Hokkanen
p. 040 722 8409

Kerho kokoontuu kevätkaudella helmi-toukokuussa ja syyskaudella syys-joulukuussa joka kuukauden ensimmäisenä maanantaina klo 18.00 Vanhustentalon kerhohuoneella.

4.3.2024 kerho, klo 18.00. HOX! Paikkana Kuivaniemen liikuntahallin kerhotila (Mattilantie 1). Mukana vieraana puhumassa ja keskustelemassa  muistiterveys-asiantuntija Minna Kaltio Oulun Muistiyhdistyksestä. Keskustelua, kahvittelua ja arvontaa. Tervetuloa!

8.4.2024 kerho, ohjelma tarkentuu myöhemmin.
6.5.2024 kerhossa kevätkauden päättäjäiset, paikka ilmoitetaan myöhemmin.

Osasto ilmoittelee järjestämistään tapahtumista kunnan ilmoitustaululla ja kauppojen ilmoitustauluilla.

Tervetuloa mukaan toimintaamme!

Mitä osasto tekee?

• kutsuu eri alojen asiantuntijoita luennoimaan kerhotapaamisiin
  • ohjaa potilaita ja läheisiä yhdistyksen järjestämille sopeutumisvalmennuskursseille
  • tarjoaa syöpään sairastuneelle mahdollisuuden hierontaan, kampaamokäyntiin tai jalkahoitoon 1 kerta/vuosi
  • tukee rintasyöpäpotilasta proteesirintaliivien hankinnassa
  • kannustaa väestöä vastuullisempaan käyttäytymiseen edistämällä terveyttä
  • tarjoaa mukavan porukan, jossa on mahdollisuus keskustella ajankohtaisista asioista, kahvitella ja nauttia yhdessäolosta
  • pitää lauluiltoja ja tekee konserttimatkoja
  • järjestää myyjäisiä ja osallistuu yhdistyksen keräyksiin sekä arvanmyyntiin
  • tekee lahjoituksia syöpäpotilaille ja hoivakodille ym.

Osaston rahoitus koostuu keräyksistä ja muista lahjoituksista.

Osasto on tarkoitettu syöpäpotilaille, omaisille ja kaikille asiasta kiinnostuneille. Tule mukaan ja tuo tuttavasikin!