Jäsenedut

Pohjois-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenenä saat monia etuja.

Jäsenenä saat

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • Syöpähoitojen korvauksen, 2 euroa/päivä tai kerta. Syöpähoitojen korvausta maksetaan jäsenelle, joka on ollut hoidettavana syöpäsairauden vuoksi. Avustukset
  • Harkinnanvaraisen Lapsisyöpäpotilaiden avustuksen. Avustukset
  • Break Sokos Hotel Eden Oulussa tarjoaa jäsenillemme ja heidän perheilleen kylpylä- ja kuntosalilippuja seuraavin hinnoin:
    Aikuisten kylpylälippu 15€ (norm. 18€)
    Lapsi 4-14v., eläkeläinen 10€ (norm. 12€)
    Perhelippu (2 aikuista + 2 lasta tai 1 aikuinen + 3 lasta) 40€ (norm. 52€)
    EasyFit kuntokeskus 69€ 10 krt. (norm. 89€)
    Näytä kassalla kuittia jäsenmaksusta vuodelle 2018.

Kylpylään ja kuntosalille pääset jäsenkorttia näyttämällä vastaanotossa. Kuntosali on avoinna klo. 5-23 ja kylpylä klo. 10-21 joka päivä.

• Hotelli Pikku-Syöte
    -15 % normaalihintaisista huonehinnoista jäsenkorttia vastaan. Alennusta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Pikku-Syöte on osa oululaista Vuolle Setlementti ry:tä. Vuolle on julkisyhteisö, jonka eri toiminnot tavoittavat vuositasolla kymmeniätuhansia pohjoissuomalaisia. Katso Pikku-Syötteen esittelyvideo Vimeosta

Lisäksi olet tukemassa Pohjois-Suomen alueella tehtävää tärkeää syöpätyötä.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja hoitopäiväkorvauksista.