Jäsenedut

Pohjois-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenenä saat monia etuja.

Jäsenenä saat

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • Harkinnanvaraisen Lapsisyöpäpotilaiden avustuksen. Avustukset
  • Break Sokos Hotel Oulun Eden tarjoaa jäsenillemme ja heidän mukanaan oleville perheenjäsenilleen kylpylälippuja seuraavin hinnoin (hinnat voimassa 15.12.2021 saakka):
    Aikuisten kylpylälippu 15€ (norm. 22€)
    Lapsi 4-14v., eläkeläinen 10€ (norm. 16€)
    Perhelippu (2 aikuista + 2 lasta tai 1 aikuinen + 3 lasta) 40€ (norm. 65€)
    Kylpylään pääset näyttämällä vuoden 2021 jäsenkorttia/kuittia jäsenmaksusta kassalla. Kylpylä on avoinna klo 10-21 joka päivä.
  • Hotelli Pikku-Syöte
    -15 % normaalihintaisista huonehinnoista jäsenkorttia vastaan. Alennusta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin. Pikku-Syöte on osa oululaista Vuolle Setlementti ry:tä. Vuolle on julkisyhteisö, jonka eri toiminnot tavoittavat vuositasolla kymmeniä tuhansia pohjoissuomalaisia. Katso Pikku-Syötteen esittelyvideo Vimeosta
  • Terveysliikuntapiste HealthEx Rovaniemellä (Koskikatu 27 B) ja Oulussa (Koulukatu 34 C) 2 viikon ilmainen tutustumisjakso, fysioterapeutin ohjaus ja kehonkoostumusmittaus veloituksetta. Jäseneksi liittyessä -10% hinnasta ja aloitusmaksu -50%.

Lisäksi olet tukemassa Pohjois-Suomen alueella tehtävää tärkeää syöpätyötä.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja syöpähoitokorvauksesta.