Jäsenedut

Pohjois-Suomen Syöpäyhdistyksen jäsenenä saat monia etuja.

Jäsenenä saat

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista.
  • BookBeat: Uusille liittyville asiakkaille 45 päivän ilmainen kokeilu. Etu on voimassa kaikille uusille BookBeat-käyttäjille ja kokeilujakson aikana saa kuunnella ja lukea yhteensä 30 tuntia. Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, eli voit katkaista tilauksen milloin tahansa. Linkki etuun: https://www.bookbeat.fi/syopajarjestot
  • EasyFitAloitusmaksu 0€ (norm. 29,90€). ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 eur/kk (ovh. 14,90 eur/kk). BASIC-asiakkuus 34,90 €/kk tai PLUS-asiakkuus 44,90 €/kk. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan EasyFitin verkkokaupassa (easyfitshop.fi) alennuskoodilla SYRY23Y. Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä. Kuukausimaksut normaalihintaisia (39-79 eur) halutun asiakkuuden mukaisesti.
  • Greenstar hotellit: Alennus on 13 % edullisimmasta päivän huonehinnasta. Hinnan saa varatessa majoituksen osoitteessa: greenstar.fi käyttämällä varauskoodia GSLIITTO tai suoraan hotellien vastaanotoista. Etu koskee kaikkien SSYN jäsenten (eli alueellisten Syöpäyhdistysten sekä valtakunnallisten potilasjärjestöjen) jäseniä ja henkilökuntaa.
  • Hotelli Pikku-Syöte: -8% normaalihintaisista majoitushinnoista. Jäsenkorttia näyttämällä sisäänkirjautumisen yhteydessä.
  • LadyLine: Aloitusmaksu 0€ (norm. 29/49 eur), kuukausimaksut normaalihintaisia (39-79 eur) halutun asiakkuuden mukaisesti. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan LadyLinen verkkokaupassa (ladyline.fi) alennuskoodilla SYRY22Y. Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä.
  • Lehtikankaan Apteekki: (Soidinkatu 2A, 87500 KAJAANI) tarjoaa jäsenetuna 25% alennusta kotiinkuljetuspalveluistaan. Normaali tilaus jäsenille 7,45€ (norm. 9,90€) ja pikatilaus jäsenille 14,90€ (norm. 19,90€). https://www.lehtikankaanapteekki.fi/
  • SYNLAB: 10%:n alennus kaikista laboratoriotutkimuksista sekä -paketeista. Edun saa koodilla ETU-SSY-10%, jonka voi mainita varauksen yhteydessä. Varaukset saa helposti tehtyä osoitteessa www.synlab.fi Lääkärin lähetettä ei tarvita.
  • Viking Line: Vapaa-ajan risteilyistä kaudesta ja reitistä riippuen jopa 30-50 % päivän hinnasta, tuotetunnus FPKRY. Lisäksi alennuksia reittimatkoista tuotetunnuksella FPREIT. Kaikki edut löytyvät osoitteesta www.vikingline.fi/edut/syopajarjestot

Lisäksi olet tukemassa Pohjois-Suomen alueella tehtävää tärkeää syöpätyötä.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista.