Rovaniemen vertaistukiryhmät

Rovaniemellä kokoontuvat mm. Vertaisvoima- ja Teräsmiehet-vertaistukiryhmät.

Myeloomaan sairastuneiden vertaisryhmä

Myeloomaan sairastuneiden vertaistukiryhmä kokoontuu kerran kuukaudessa klo 18.00 Pohjois-Suomen Syöpäyhdistyksen tiloissa (Korkalonkatu 18, Rovaniemi).

Lisätietoja antaa ryhmän vetäjä Tuula 040 964 4476.

Syöpään sairastuneiden miesten keskustelu- ja vertaisryhmä Teräsmiehet

Monipuolista toimintaa, tietoa ja keskustelua. Avoin ryhmä, johon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Ryhmässä keskustellaan vapaasti sairaudesta ja kokemuksista sairastumisesta. Kokoontuminen ja sairaus yhdistävät, vaikka kaikkien kohdalla sairaus ja hoidot eivät olisikaan samanlaisia.

Kokoontumiset kerran kuukaudessa klo 17.30 yhdistyksen kerhotiloissa (Korkalonkatu 18 2. krs).

Kokoontumisista ja mahdollisista muutoksista ilmoitetaan Uuden Rovaniemen seuratoimintapalstalla viikkoa ennen kokoontumista. Lisätietoja ryhmän vetäjältä: Teuvo Kulusjärvi, 044 339 7924 tai teuvo57kulusjarvi@gmail.com

Syöpään sairastuneiden naisten keskustelu- ja vertaisryhmä Vertaisvoima

Keskustelua sekä monipuolista yhdessä tekemistä. Virkistystä ja voimia arkeen.

Kokoontuu kerran kuukaudessa klo 18.00 yhdistyksen kerhotiloissa (Korkalonkatu 18 2. krs).

Kokoontumisista ja mahdollisista muutoksista ilmoitetaan Uuden Rovaniemen seuratoimintapalstalla.

Lisätietoja: Hanna, 0400 975 626.