Miesten vuoro -yksilökurssi 8-13.9.2023, Pikku-Syöte Pudasjärvellä

Kurssi on tarkoitettu työikäisille syövän sairastaneille miehille. Kurssille otetaan 10 henkilöä. Kurssille osallistuminen on maksutonta. Hakuaika kurssille päättyy 11.8.2023.

Kurssilla aktiviteettien ja asiantuntijoiden johdolla miehet voivat puhua syöpään liittyvistä asioista rennosti ja saavat vertaistukea. Kurssilla saa tietoa mm. liikunnasta, levosta ja ravinnosta. Miehet huomaavat puhumisen ja oman hyvinvoinnin lisäämisen tärkeyden. Yhteistä tekemistä, ulkoilua, luonnossa liikkumista ja keskusteluja upeassa syksyisessä ympäristössä.

Ohjaajina kurssilla toimivat Pohjois-Suomen Syöpäyhdistyksestä Seppo Rajaniemi, toiminnanjohtaja ja Pt,  ja Virpi Sipola, neuvontahoitaja ja lyhytterapeutti.

Kurssille haetaan Syöpäjärjestöjen kurssihakulomakkeella. Hakulomake palautetaan osoitteeseen: Seppo Rajaniemi, Rautatienkatu 22 B 13, 90100 OULU.

Lisätietoja kurssista: Seppo Rajaniemi, Pohjois-Suomen Syöpäyhdistys p. 0400 293 136,  seppo.rajaniemi@pssy.org tai Virpi Sipola, Pohjois-Suomen Syöpäyhdistys p. 0400 944 263, virpi.sipola@pssy.org