Oulun osasto

Oulun osasto järjestää monipuolista toimintaa läpi vuoden. Koronavirus huomioidaan osaston toiminnassa, voit kysyä tarkempia tietoja toiminnasta osaston vetäjältä.

Puheenjohtaja Marjatta Pulkkinen
marjatta.pulkkinen(at)gmail.com

Toivon päivä

Ke 1.6.2022 klo 12-14 vietetään Toivon päivää Villa Toivossa (Kaljaasintie 6).

MITEN LISÄÄN ELÄMÄÄNI  TOIVOA.

Aiheesta keskustelemassa Mirja Heikkilä, joka on lääkäri ja psykoterapeutti. Lisäksi kahvittelua, myyjäiset ja arpajaiset (Tuokaapa arvottavaa).

Tervetuloa mukaan!

Kesäkauden avajaiset

Ke 8.6.2022 klo 12-14  Kesäkauden avajaiset, minkä jälkeen  joka keskiviikko kokoonnutaan Villa Toivoon keskustelemaan, kahvittelemaan ja nauttimaan vihreästä ympäristöstä.

Ke 17.8. 2022 klo 12-14 Kesäkauden päättäjäiset

Retki Raaheen

Oulun osasto tekee kesäisen päiväretken Raaheen. Lähtö 18.8.2022 klo 9.00 linja-autoasemalta tilausajolaiturista. Saapuminen Raaheen klo 10.00, kahvit Langin Kauppahuoneen kahvilassa. Opastettu kaupunkikierron klo 11.00 Wanhassa Raahessa mm. ”himmelitaivaassa”. Lounas klo 13.30 Ravintola Raahen hovissa. Tutustuminen klo 14.45 Pakkahuoneen ja Kruununmakasiinimuseoon.  Lähtö paluumatkalle Ouluun klo 16.30 ja perillä Oulussa klo 17.30.

Ilmoittautuminen  ja maksaminen Anneli Jaloselle  27.7.2022 mennessä keskiviikkoisin Villa Toivossa. Hinta jäsenille 50 €, muille 75 €

Liikuntaryhmä

Kokoontuu Raksilan uimahallin liikuntasalissa (II-kerros) tiistaisin klo 11.30-12.30. Ohjaajana Seija Salmi (liikuhyvassa.fi), Porttikoodi 6077#.

Kuntosaliryhmä

Kokoontuu Raksilan uimahallin kuntosalissa (II-kerros), keskiviikkoisin klo 13.00-14.00. Porttikoodi 6077#.

Torstaikerho Aleksinkulmassa

Aleksinkulman Iso-Hansa -kabinetissa, I-krs.

24.2.2022 klo 16.00 Vuosikokous
24.3.2022 vieraana Oulun OP lakiasiainneuvoja
28.4.2022 vieraana sairaalapastori Kyllönen

Askartelu- ja keskustelukerho

Kokoontuu parillisen viikon keskiviikkona Aleksinkulman Väinö-kabinetissa klo 10.00-12.00.

Hyvä tietää osaston toiminnasta:

• toimintaa järjestään jäsenten toivomusten mukaan, esimerkiksi yhteisiä matkoja, retkiä ja virkistyslomia
  • toiminnasta ilmoitetaan Forum24 -lehden seurat toimivat -palstalla
  • osaston vapaaehtoinen tukimaksu on 10 €
  • toiminnasta voi kysyä Marjatta Pulkkiselta p. 044 281 1378

Oulussa toimii myös lukuisia vertaisryhmiä eri potilasryhmille.

Tutustu tarkemmin vertaisryhmiin