Pohjois-Suomen syöpälapsiperheet

Pohjois-Suomen syöpälapsiperheet tarjoaa monipuolista toimintaa lapsipotilaille ja heidän perheilleen.

Pohjois-Suomen syöpälapsiperheet on syöpään sairastuneiden lasten ja perheiden osasto, joka toimii Pohjois-Suomen Syöpäyhdistyksen alaisuudessa.

Toimimme täysin vapaaehtoispohjalta. Yhdistysaktiivit ovat tulleet toimintaan mukaan oman lapsen sairauden kautta. Toiminnan pyörittämisestä ei makseta palkkaa tai kulukorvauksia. Olet tervetullut mukaan toimintaan!

Puheenjohtaja Nina Granat

Hallituksen jäsenet kertovat mielellään lisää toiminnasta

Säännöt

Seuraa meitä Instagramissa

Voit tukea toimintaamme lahjoituksin, olethan yhteydessä puheenjohtajaan; Nina Granat 041 5444 747.

Tavoitteemme:

• Perheiden tukeminen sairaalassa ja sairaalan ulkopuolella
  • Virkistystoiminnan järjestäminen perheille
  • Vertaistuen järjestäminen

Toimintamme:

Osaston 51:n vertaistuki-illat

Järjestämme vertaistuki-iltoja osasto 51:n vanhempainkeittiössä:

• 2018: 6.11, 4.12,
  • 2019: 8.1, 5.2, 12.3, 9.4, 7.5, 4.6.

Tiedotamme näistä illoista myös osaston ilmoitustaululla. Lisätietoja vertaistuki-illoista: kristinaviinamaki@gmail.com

Tapahtumat & retket

• Pikkujoulut Superparkissa 1.12.2018
  • Äitien vuorokausi 12-13.1.2019
  • Isien vuorokausi 19-20.1.2019
  • Kevät rekti pääsiäisenä 18-22.4.2019 Pikku Syötteellä
  • Tiedotamme jäseniä tapahtumista ja retkistä sähköpostitse. Mikäli et saa tiedotetta sähköpostitse, ilmoittaisitko yhteystietosi osoitteeseen: arto.granat@nokia.com

Yhteistyökumppanit

Scandic Oulu, Nuoriso- ja vapaa-ajankeskus Pikku-Syöte, Hotelli Iso-Syöte, Hiihtokeskus Iso-Syöte Oy, Citymarket Rusko, Citymarket Kaakkuri, Oulun Energia, Kart in Club Oulu, Seikkailupuisto Huikia, Activity Park Levi, HopLop, Oulun Energia, K-Rauta Kemi & Äimärautio, Ikea, BP-hair, Aller julkaisut, Sanoma Media, Toiminimi Jari Granat, Hotelli Levitunturi, Ammattiliitto Pro, UK Classik, Place Diva, Oulun kaupunki/sivistys-ja kulttuuripalvelut, Fazer, DNA, Superpark, Törmälän Tila, Hesburger, Neo Eheä Olo, Jouni Annanperä, HC Kuusamo, Oulun Isännöitsijätoimisto, Zeppelin, Oulun Kärpät, Samsung, Prisma Linnanmaa, Rukakeskus Oy, Antell, Makkarakauppa, Atria, Happy family bowling, Hullu Poro, Pirjo Lempeä, Tapani Launonen, Taikuri Roope, Sylva, Vaalan Yhtenäiskoulu, Mari Pietikäinen, Pia Körkkö/ Eisan Ltd, Nokia Solutions & Networks, Johanna Säkkinen/Kuuntaus, Uniresta.