Tornion osasto

Tornion osasto järjestää monipuolista ohjelmaa läpi vuoden. Koronavirus huomioidaan osaston toiminnassa, voit kysyä tarkempia tietoja toiminnasta osaston vetäjältä.

Puheenjohtaja Eila Hietaniemi
Puh. 040 – 513 1940
eila.o.hietaniemi(at)gmail.com

Osastotapaamiset

Kokoonnumme joka kuukauden toinen xx klo xx (syyskuu – toukokuu) Åströmin kartanossa. Asiantuntijaluentoja, vertaistukea, retkiä, mukavaa yhdessä olemista. Toiminta on avointa kaikille.

Jumpparyhmä

Jumpparyhmä kokoontuu xx klo xx Hyvä Fiiliksen tiloissa. Omavastuu on 5 euroa kerta. Ryhmä on suunniteltu varsinkin rintasyöpää sairastaneille, mutta myös kaikki muut syöpää sairastaneet jäsenemme voivat osallistua. Ryhmäkoko max 15 henkilöä. Yhteyshenkilö on Anna Angeria puh. 040 837 9958.

Uimakortti

Pssy:n torniolainen jäsen voi ostaa kalenterivuosittain Tornion uimahallista 20 kerran uimakortin: eläkeläisen omavastuu 36 euroa, ei eläkeläisen omavastuu on 49 euroa. Lisäksi ensimmäisellä kerralla lunastamalla 5 euron rannekkeen. Ota mukaan kuitti maksetusta vuoden 2020 jäsenmaksusta.

Allasjumppa

Saarenvireessä järjestetään ohjattua allasjumppaa xx klo xx ja xx klo xx Ryhmään mahtuu mukaan 8 henkilöä ja 5. kerran jälkeen ryhmä vaihtuu. Jos ei ole jonoa niin vakinaiset jäsenet siirtyvät varajäseniksi ja päinvastoin, omavastuu on 5×4 euroa eli 20 euroa. Ryhmän vetäjänä toimii Eila Hietaniemi puh. 040 513 1940.

Punttisalikortit

Tornion punttisaleilta on mahdollista ostaa 2*10 lippua/vuosi – jäsenen omavastuu 44 euroa/vuosi. Sopimukset on Body Center, Hyvä Fiilis, FT Balance saleilla. Todista vuoden 2020 jäsenyys maksukuitilla.

Tornion kaupungin erityisliikunta

Tornion kaupungin soveltavan liikunnan vuosittainen omavastuu jäsenille on 20 euroa. Todista vuoden 2020 jäsenyys maksukuitilla.

Keskustelukerho rintasyöpään sairastuneille

Keskustelukerho kokoontuu joka kuukauden xxMeän Talolla klo xx. Yhteyshenkilöinä toimivat Anna Angeria, p. 040 837 9958, anna.angeria@suomi24.fi ja Eeva Nykänen, p. 040 836 2664

Keskustelukerho eturauhassyöpään sairastuneille

Keskustelukerho kokoontuu joka kuukauden ensimmäinen xx Meän Talolla klo xx Lisätietoja Olli Salovaara, p. 040 528 0636

Osasto ilmoittelee toiminnastaan radiossa Yle Kemin menovinkeissä sekä Järjestöt toimivat- palstalla Lounais-Lapissa. Tervetuloa mukaan toimintaan!