Tornion osasto

Tornion osasto järjestää monipuolista ohjelmaa läpi vuoden.

Puheenjohtaja Eila Hietaniemi
Puh. 040 – 513 1940
eila.o.hietaniemi(at)gmail.com

Osastotapaamiset

Kokoonnumme joka kuukauden toinen keskiviikko klo 18.00 (syyskuu – toukokuu) Åströmin kartanossa. Asiantuntijaluentoja, vertaistukea, retkiä, mukavaa yhdessä olemista. Toiminta on avointa kaikille.

Jumpparyhmä

Jumpparyhmä kokoontuu torstaisin klo 17.00 – 18.00 Hyvä Fiiliksen tiloissa. Omavastuu on 3 euroa kerta. Yhteyshenkilö on Anna Angeria puh. 040 837 9958.

Uimakortti

Pssy:n torniolainen jäsen voi ostaa Tornion uimahallista 20 kerran uimakortin 30 euron omavastuulla/kalenterivuosi sekä maksamalla 5 euron panttimaksun kortista, joka palautetaan kortin palauttamisen yhteydessä. Ota mukaan kuitti maksetusta vuoden 2018 jäsenmaksusta.

Allasjumppa

Saarenvireessä järjestetään ohjattua allasjumppaa maanantaisin klo 13 ja keskiviikkona klo 15.00. Ryhmään mahtuu mukaan 8 henkilöä ja 5. kerran jälkeen ryhmä vaihtuu. Jos ei ole jonoa niin vakinaiset jäsenet siirtyvät varajäseniksi ja päinvastoin, omavastuu on 5×3 euroa eli 15 euroa. Ryhmän vetäjänä toimiii Eila Hietaniemi puh. 040 513 1940.

Keskustelukerho rintasyöpään sairastuneille

Keskustelukerho kokoontuu joka kuukauden kolmas tiistai Meän Talolla klo 18.00. Yhteyshenkilönä toimii Anna Angeria, p. 040 837 9958, anna.angeria@suomi24.fi

Osasto ilmoittelee toiminnastaan Radio Perämiehessä sekä Järjestöt toimivat- palstalla Lounais-Lapissa. Tervetuloa mukaan toimintaan!